۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان:

مسئولان به دنبال خدمت بی‌منت و تزریق امید در جامعه باشند

مسئولان به دنبال خدمت بی‌منت و تزریق امید در جامعه باشند

دزفول - فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با تأکید بر تزریق امید در جامعه توسط مسئولان، گفت: مردم به خدمت جهادی و بی‌منت نیاز دارند تا به آینده امیدوار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه ناحیه دزفول، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال پیرو حرکت امام حسین (ع) باشیم باید امر به معروف را که مهم‌ترین وجه قیام عاشورا است، سرلوحه اقدام‌های خود قرار دهیم چرا که با این مهم بسیاری از مشکلات، گرفتاری‌ها و نارسایی‌های جامعه برطرف می‌شود.

وی بر لزوم پرداختن به دلایل ماندگاری جمهوری اسلامی تأکید کرد و افزود: از زمان دفاع مقدس تاکنون مردم در برابر سختی‌ها و مشکلات تاب و تحمل زیادی داشته‌اند که سرچشمه این ایستادگی به فرهنگ عاشورایی بر می‌گردد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان ماندگاری انقلاب اسلامی را مرهون ایستادگی و مقاومت برگرفته از فرهنگ عاشورایی دانست و تصریح کرد: وحدت، همدلی بین مردم و مسئولان یکی دیگر از دلایل ماندگاری جمهوری اسلامی است. دشمن همواره به شکل‌های مختلف در صدد شکستن این وحدت و اختلاف‌افکنی در بین مردم و مسئولان است چرا که می‌دانند رمز موفقیت ایران در دوران دفاع مقدس و تمام حوادث اتحاد بوده است. لذا باید به مقوله وحدت برای افزایش هم‌افزایی توجه و دقت بیشتری داشته باشیم.

شاهوارپور با اشاره به نقش ولایت‌فقیه در ماندگاری و هدایت انقلاب اسلامی، عنوان کرد: تمام دولت‌ها دارای چالش بوده‌اند و در این بین یکسری اقدامات برخی دولت‌ها نظام را تا لبه پرتگاه برد و به فروپاشی نزدیک کرد. لذا حضور امام در اوایل انقلاب و رهبری همچون یک تکیه‌گاه و هدایت‌گر مهم برای نظام بود. بنابراین اطاعت از رهبری و ولایت‌فقیه برای قوام نظام ضروری است.

وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حمایت و پشتیبانی از نظام را از اصلی‌ترین مأموریت‌ها و اهداف شکل‌گیری سپاه دانست و گفت: سپاه پاسداران در حوزه تولید موشک و حوزه سخت‌افزار به گونه‌ای پیشرفت کرد که دشمنان ما بشدت هراس دارند. لذا تمام این فشارها و تحریم‌ها ناشی از ترس و نگرانی است در حالی که با وجود این فشارها نظام جمهوری اسلامی روزبه‌روز قله‌های موفقیت و خودکفایی را فتح می‌کند.

آمریکا در صدر بی‌عدالتی‌های اجتماعی

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در ادامه بیان کرد: آمریکایی‌ها امروز در حوزه مدیریت کرونا در بدترین حالت قرار گرفته‌اند و به رغم سانسور خبری بالا در این کشور، فجایع سنگینی را که در زمینه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی با آن مواجه هستند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

شاهوارپور با بیان اینکه آمریکا در زمینه بی‌عدالتی در رفتارهای اجتماعی در صدر قرار دارد، گفت: ترامپ چهره واقعی آمریکا را برای تمام دنیا علنی کرد.

وی یادآور شد: امروز آمریکا در منطقه شکست قطعی خورده و به دنبال خارج کردن نیروهای خود است. لذا باید دقت کنیم کسانی که در خارج و داخل کشور به دنبال فرافکنی و اختلاف بین مردم و مسئولان هستند، یاوه‌گو هستند.

نیاز مردم به خدمت جهادی و بی‌منت

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: مردم ما به خدمت جهادی و بی‌منت نیاز دارند تا فضاهایی را که دشمن علیه نظام و مردم ایجاد کرده است، خنثی شوند. مدیرانی که صادقانه در راستای رفع مشکلات خدمت می‌کنند، مردم را به آینده امیدوار می‌کنند.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، یادآور شد: ۸۰ درصد مشکلات معیشتی مردم ناشی از مشکلات داخلی نظیر سودجویی، احتکار و… است، لذا باید تلاش شود تا این مشکلات کم شود.

شاهوارپور با تأکید بر لزوم ارتباط مسئولان و حضور آنها در بین مردم، اظهار کرد: مسئولان برای ایجاد امید و انگیزه در بین جامعه تلاش کنند.

وی در پایان از زحمات و مجاهدت‌های سرهنگ سعادت زاده فرمانده پیشین سپاه ناحیه دزفول تقدیر کرد و گفت: سرهنگ لیلی زاده فرمانده جدید نیز انبوهی از تجارب را به همراه دارد و از دزفولی‌های مقیم اهواز بوده است که امیدوار هستیم با وحدت و همراهی تمام مجموعه‌های شهرستان اقدامات مناسبی را در راستای خدمت به مردم انجام دهد.

به گزارش مهر، در این مراسم از زحمات سرهنگ هادی سعادت زاده فرمانده پیشین سپاه ناحیه دزفول تقدیر شد.

سرهنگ محمدرضا لیلی زاده نیز به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه دزفول معرفی شد.

کد خبر 5006164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha